God Natt

Om jag kunde skulle jag nog vara uppe 24h om dygnet.
Så otroligt mycket tid försvinner när man ligger och sover, fast det är skönt att sova.


Sitter här i min säng fortfarande, har gjort ett tappert försök till att sova men inte orkar eller velat.
Bredvid mig har jag världens sötaste lilla hund, Nicki, hon ligger här på sin alldeles egna lilla kudde (bortskämd madam) med magen i vädret, hon har absolut inga problem i världen med att sova vill jag lova! (Moster's Gullunge)

Den värsta känslan med att vara trött, är när man är så slut på energi i hela kroppen att ögonlockena börjar slå ihop även om man vägrar att gå med på detta så vinner tröttheten i slutändan ändå.

Folk säger att när man gäspar får man alldeles för lite luft i sig, är det sant ?
Eller hur är det där med gäspningen egentligen?
Får nog ta och slå upp det! Nu blev jag nyfiken.

Sov Gott och Dröm Sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0