Födelsedag!

Som alla andra år kom mamma och pappa in och sjöng för mig imorse. De hade med sig paket och en bricka med kaffe, en smörgås och ett litet värmeljus t.o.m en flagga !
Mmmm lika mysigt varje år! Självklart är Lisa och Fia med och grattar på morgonen!
Oliver kör sitt race han med!

Det tog inte långt tid förrän jag hade kläderna på mig och var färdig för att få skjuts ner till systemet för att köpa ut till mig själv för första gången!
Efter en lång stund hittade jag en öl-flaska, Double Chocolate Stout! Det lät smaskens så den fick det bli!

Nu ligger min öl på avkylning i kylskåpet, ska snart ringa och säga till mormor att hon är välkommen upp på fika!
Eftersom jag inte är speciellt förtjust i tårta, ska vi servera glass med kolasås, kalla mig barnslig, men glass är gott!
Men vi har som sagt inget "skräpgodis" utan bara kolasås.

Nej, nu ska jag fortsätta! Senare kommer Fredde på fika och då ska vi passa på att titta in min lägenhet, har inte visat honom den än.

Men nu är man 20år, 10år kvar till 30. Hmmm......

Kommentarer
Postat av: mum

ha ha ja snart blir du en gammal TANT!!!!

2008-05-16 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0