Udda Drömmar

Jag vet inte om det är jag?
Eller om det bara är mina drömmar.
Jag har haft så sjukt udda drömmar flera nätter i rad! Vart kommer de ifrån?
Drömmer alltifrån vänner till människor jag inte ens känner.

Det blir inte bättre av att jag vakna kl. 09.00 imorse och var klarvaken, fast man egentligen känner att man skulle lätt kunna sova 6h till för man är så trött.
Hmm ett tips, ta en soduku-bok och lös lite, man blir otroligt trött av det! Eller ja, man kan iaf sova en timme till.

Så nu sitter jag här vid datorn och dricker mitt kaffe, sneglar ut genom fönstret på det fina vädret vi har fått!
Solen lyser så mycket att det känns som sommar! Om man inte skulle ta och plocka fram sin grill?
Jag måste ringa Fredde sen :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0